Novi ured najuspješnije kreativne agencije u regiji smjestio se u Centru Kaptol.
Cilj je bio stvoriti ured koji potiče kvalitete važne za kreativnost, kao što su otvorenost, komunikacija, suradnja i fleksibilnost.
Gotovo svi zaposleni sjede u jednoj velikoj sobi i dijele dugačke stolove za koje mogu sjesti gdje god žele ili trebaju, ovisno o projektu i trenutnim zadacima. Ovaj koncept nije za svakog i zato postoje odvojene, manje i tiše zone, kao i mogućnost rada izvan ureda. Ovaj koncept također olakšava dijalog između različitih razina hijerarhije. Ružičasta soba služi kao glavna dvorana za sastanke i prezentaciju, također i kao umjetnička galerija.
U cijelom uredu istaknuti su ostaci tvornice za koju je izvorno bio izgrađen prostor, kao što su betonski stupovi, a koji su ostavljeni kako su pronađeni. Kao kontrast grubim industrijskim površinama, postavljeni su glatki podovi, drveni namještaj kao prirodni element te tkanina.
Još jedna posebnost ureda su dva izloga; u jednom je smještena recepcija agencije (soba obložena bijelim keramičkim pločicama), dok je drugi zamišljen kao The One Piece Gallery u kojoj se izlaže po jedno dijelo suvremene umjetnosti.
Skulptura Jelene Azinović s anoreksičnom i pretilom ženom upozorava na ono što se događa kada komunikacijski stručnjaci zloupotrebljavaju svoje uloge.
Ono što je također neobično za ured je svijetla neonska rasvjeta koja tranformira prostor za potrebe različitih evenata.
Natpisi na zidovima "sucks" i "prokleto dobro", čiji je autor dizajner Borjan Pavlek, služe kao podsjetnik na ekstremne ishode ideja koje s jedne strane mogu biti briljantno inovativne ili, s druge strane, dosadne i neučinkovite u brendiranju, izazov s kojima se agencija svakodnevno suočava.