Izrada kreativnog koncepta i dizajn izložbe Hrvatska je Croatia

2017
2100 m2
Brigada

Section

Postavite pitanje / Zatražite ponudu

Povodom 133. obljetnice Croatia osiguranja, zagrebački Tunel Grič pretvoren je u multimedijalni vremeplov, koji posjetitelje vodi kroz 133 godine burne povijesti Hrvatske, Grada Zagreba, kao i osobnih povijesti svakog građana ii posjetitelja.

U suradnji s dvjema agencijama, Bruketa&Žinić&Grey i Millennium promocija, Brigada je stvorila izložbu "Hrvatska je Croatia - povijest pišemo sami", koja je obuhvaćala ukupno 2.100 četvornih metara, protežući se duž 350 metara glavne dvorane tunela, uključujući dodatnih 200 metara njegovih prolaza.

Temelj za cjelokupni prostorni dizajn bio je koncept putovanja kroz vrijeme i interakcije s pojedinačnim povijesnim pričama.

Čelična struktura nalik mreži postavljena je u zagrebački Tunel Grič kako bi djelovala kao 'tunel unutar tunela', čija je površina dijelom prazna, s namjerom da prenese sadržaj tih pojedinačnih priča kroz vrijeme. Preostala površina ispunjena je reprodukcijama povijesnih artefakata.

Prolazi su pretvoreni u interaktivne prostore koji predstavljaju specifičnosti razdoblja koja prikazuju. Na primjer, jedan je prolaz bio posvećen Nikoli Tesli i njegovim otkrićima. Drugi je prolaz postao ratni bunker, dok je treći nalikovao na gostionicu iz 1960-ih, gdje su posjetitelji mogli plesati uz glazbu tog doba.

Kako bi doživjeli cijelu izložbu, posjetitelji su morali proći kroz prigušeno osvijetljen i kišovit dio tunela u središnjem dijelu, što je simboliziralo neku vrstu pročišćenja i osobne refleksije nakon turbulentnog ratnog razdoblja.

Na kraju, izlaskom iz tunela i prijelazom u budućnost, svaki je posjetitelj imao priliku doprinijeti izložbi slanjem vlastite digitalne poruke, koja je također postala dio ove interaktivne izložbe.

Tag