Sergio meat store

Brendirana mesnica s tradicijom u novouređenom interijeru
  • Foto: Ana Bolobicchio (Anushcka)
Sergio_meat_store

Danas klijenta treba vizualno zadovoljiti, a kvalitetom ga zadržati za sebe - glavni je moto vlasnika novouređenog interijera mesnice Meat Storea Sergio.

Riječ je o poslovnom objektu koji je smješten u prizemlju modernističke stambene zgrade u Puli. Kako bi stvorili funkcionalni radni prostor i ugodnu atmosferu, kreativni tim Studija Illeconcept krenuo je od toga kako će se prostor koristiti.

Sam raspored i komunikacija unutar prostora, odredba je arhitektonskog Studia Kaić iz Pule, kojeg su zadarsko-pulski dizajneri finiširali završnom vizualnom obradom i brandingom interijera.

 

Funkcionalnost i praktičnost, prioriteti su suvremenog načina poslovanja, čime je vođen inicijalni raspored prostora u kojem je površina od 52 četvorna metra raspoređena na dvije prostorije. Prodajni i radni prostor s minimalnim i istovremeno vrlo funkcionalnim uredom i sanitarnim dijelom čine koheziju samog poslovnog objekta.

Tipologija radnog prostora uglavnom ponavlja sličan obrazac u kojem se klasičan prostor veće i manje površine pretvara u modernu mesnicu, ponavljajući originalnu tlocrtnu dispoziciju.

Sergio Meat Store je redefiniran na način kako bi zadovoljio potrebe budućih kupaca, te je već pri prvom pogledu i ulasku u prostor jasno kako nije riječ samo o klasičnom mjestu za kupnju mesa.

Slikoviti prikaz eksternih oglasa te igra grafičkih elemenata, potpis je mladih dizajnera koji su svoje ideje pretočili počevši s ulazom na staklenu površinu.

Do same ideje, pričaju Branka i Simon došli su razmišljajući o psihologiji boja i jednostavnim prikazima koji bi kupcu pobudili potrebu za posjećivanjem takvoga mjesta. Poruka je jasna i estetski zadovoljava kriterije struke. Dizajn je osmišljen po principu da takvu vrstu dućana predstavi na zabavan i originalan način kako bi se ljubitelji mesa i mesnih prerađevina ugodno osjećali u kupnji.

Ono što je nama najzanimljivije jest to što je u ovim radnim prostorima korišteno mnogo kvalitetnih i oku ugodnih materijala za boravak, učinkoviti rad i interakciju zaposlenika.

Osim genijalnog pulta koji krade pozornost na ulasku u prostor, pogled će vam brzo zapeti i za vizual na zidu, koji na zanimljiv grafički način opisuje proces dobivanja svježeg mesa.

Vlasnici Sergio Meat Storea željeli su ugodan radni prostor koji će odražavati karakter njihove profesionalnosti, ali i brigu za kupce.

Funkcionalna organizacija prostora proizašla je iz zadanih parametara zaposlenika te načina korištenja radnih površina. Ona omogućava efikasno korištenje prostora, pri čemu svaki kupac ima jednaku mogućnost osjetiti karakter Sergio Meat Storea.

Dizajneri su sve korištene materijale odredili prema tehničkim, estetskim i funkcionalnim prednostima, a velika pažnja posvećena je doživljaju prostora kroz sva osjetila. Igrali su se raznim tipovima rasvjete kojom se omogućila dinamika i stvaranje ugođaja u prodajnom prostoru ovisno o vanjskim vremenskim prilikama.

Odabranim materijalima podnih obloga koje bojom razdvajaju dva prostora različite namijene očuvana je ozbiljnost i profesionalnost, a uvođenjem boje kroz vizualni aspekt prostoru je dodana elegancija i dinamičnost. S pažljivo biranim zelenilom i biljkama, cijeli prostor dobio je još jednu prirodniju i topliju notu.

Kroz vizualni identitet pomno odabranog tipografskog rješenja provlače se materijali s pink detaljima koji daju određenu finoću i kontrast.

Pri uređenju prostora, ideja kreativnog Studia Illeconcept bila je razbiti klasične predrasude odnosa „mesara – kupca“, te time komunicirati ono što vlasnici prostora uspijevaju već puna dva desetljeće – da se vrlo ozbiljan posao može raditi u prijateljskom i opuštenom okruženju.

Naš je klijent u potpunosti zadovoljan rezultatom što nam predstavlja uspješno odrađen projekt. Naišavši na detalje koje nije bilo moguće odraditi za vrijeme “lockdowna” te poteškoća s rokovima, nailazili smo na druga kreativna rješenja kojima smo uspješno zaokružili priču - govore Branka i Simon.

Sve fotografije ovog zanimljivog poslovnog prostora u Puli prikaz su pulske fotografkinje Ane Bolobicchio (Anushcka), a za dekoracije otvorenja zadužena je bila Nina Vučetić (Dekorin).

 

 

#Oznake

 

Materijali (tekstovi, fotografije, grafike i ostalo) na web stranicama egradnja.hr zaštićeno su intelektualno vlasništvo tvrtke T&S d.o.o. Zadar ili drugih pravnih osoba te su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima. Ako želite naše materijale koristiti za edukacijske svrhe, slobodno nam se javite i rado ćemo vam izaći u susret.

 

Sergio meat store

×
Podržite Naš Sadržaj
Jedinstvenim autorskim sadržajem približavamo vam priče o uspješnim projektima gradnje i uređenja objekata. Iza svake naše objave stoji dug proces prikupljanja informacija i uređivanja sadržaja, kojim vam želimo pružiti što više kvalitetnih objava uz ugodno iskustvo čitanja i profesionalne fotografije.
 
Ako vam se sviđa naš sadržaj i želite nas podržati kako bismo kreirali još više kvalitetnih priča za vaš užitak čitanja, podržite nas jednokratnom uplatom u željenom iznosu.
Podaci za popunjavanje virmana su sljedeći:
Broj računa: HR2524020061100040300
Poziv na broj: 00-100
 
Ako nas u ovom trenutku niste u mogućnosti podržati uplatom, podijelite link objave na vašim društvenim mrežama i nastavite čitati i pratiti stranice portala egradnja.hr
© 2024 T&S d.o.o.