Aktivnosti promidžbe i vidljivosti obavezni su elementi svakog projekta koji se financira sredstvima EU fondova, pri čemu medijska vidljivost projekta predstavlja jedno od učinkovitijih komunikacijskih alata za transparentno i cjelovito predstavljanje njegovih aktivnosti i ostvarenih rezultata ciljanoj javnosti.
Na jednom mjestu predstavite unaprijeđenu arhitektonsku praksu potencijalnim partnerima i klijentima
Kao jedinstveno mjesto koje donosi cjelovite priče o projektima uređenja, opremanja i gradnje kvalitetnih objekata, hrvatski portal arhitekture i izgradnje egradnja.hr predstavlja efikasan medijski kanal putem kojeg našoj i vašoj ciljnoj skupini - potencijalnim partnerima i klijentima iz sektora graditeljstva, možete ispričati priču o svom projektu i njegovom upravljanju kao primjeru dobre prakse. Na našim stranicama predstavite primijenjene tehnologije kojima ste digitalizirali i unaprijedili svoje poslovne procese, povećali kvalitetu svojih budućih projektnih rješenja i konkurentnost na tržištu.
Portal egradnja.hr donosi priče koje čitate s punim povjerenjem i vrlo rado ćemo na jednak način pristupiti i vašem poslovanju bez obzira na veličinu vašeg ureda.
EU sredstva za razvoj inovativnih procesa, proizvoda i usluga
Aktualni natječaj „Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija“ otvoren je do 1. srpnja 2024., dok se rezultati ocjenjivanja projektnih prijava očekuju u jesen. Arhitektima, dizajnerima, izdavačima, poduzećima za izradu videoigara, elektroničkim medijima i drugim subjektima u području kulturnih i kreativnih industrija na raspolaganju je 34 milijuna eura usmjernih na jačanje kapaciteta kulturnih i kreativnih industrija za poslovanje na jedinstvenom digitalnom tržištu u skladu s novim regulatornim i zakonodavnim okvirom te razvoj novih inovativnih procesa, proizvoda i usluga.
Pozivom će se omogućiti mikro, malim i srednjim poduzećima uvođenje novih tehnologija u poslovne modele i proizvodne procese, kao i provedba svih aktivnosti koje su preduvjet za kvalitetnu digitalnu transformaciju s ciljem optimizacije, povećanja kvalitete te time i konkurentnosti kulturno umjetničkog i kreativnog proizvoda i usluga na globalnom digitalnom tržištu.
Od 2.655,00 do 5.000,00 eura za promidžbu i vidljivost
Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se po ovom Pozivu može dodijeliti pojedinom poduzetniku iznosi 15.000,00 EUR po projektnom prijedlogu, a najviši iznos bespovratnih sredstava male vrijednosti (de minimis potpora) koji se može dodijeliti po pojedinom prijedlogu iznosi 300.000,00 EUR.
Prihvatljivi prijavitelji podijeljeni su u grupe A i B s definiranim obveznim i neobveznim aktivnostima.
Za aktivnosti Promidžbe i vidljivosti, dozvoljena visina troškova u Grupi A je do 5.000,00 EUR, u Grupi B do 2.655,00 EUR. U slučaju odobrenja projekta, očekivani povrat sredstava za ovu aktivnost je 50 posto u Grupi A, odnosno 85 posto u Grupi B.
Obratite nam se s povjerenjem na mail info@egradnja.hr ili telefonski na +385 98 565 572