Limoni, nova linija vanjskih kuhinja pulskog brendaTerrazza, pruža savršeno okruženje za opuštanje i uživanje na otvorenom, spajajući elegantandizajns iznimnom funkcionalnošću.
Njezine čiste linije i lagana estetika čine je idealnim dodatkom za dvorišta, terase i balkone.
Otvorenost za inovacije i potrebe tržišta
I dok je prva linija vanjskih kuhinja - Sol proizvedena u potpunosti od drvenih elemenata te je predviđena za natkrivene prostore, daljnji razvoj brenda Terrazza iznjedrio je snažnu inačicu elegantne kuhinje koja se nosi s različitim vremenskim uvjetima u vašem dvorištu, na balkonu ili vrtu.
"Razvoj druge kuhinje bio je uzbudljiv, jer je pružio priliku za inovaciju i prilagođavanje potrebama tržišta. U tom procesu najvažnije je bilo ostati otvoren za promjene i prilagoditi se novim spoznajama", objašnjava osnivačica brenda Terrazza Marina Bešker Sudarić.
Prelazak s drva na metal - veća izdržljivost i otpornost
Jedna od glavnih prednosti Limoni kuhinje je njezina izdržljivost. Metalni materijali osiguravaju otpornost na vremenske uvjete i veća opterećenja, čime se smanjuje potreba za čestom zamjenom.
"Vjerujem da će prelazak s drva na metal Terrazzi donijeti mnoge prednosti te omogućiti istraživanje materijala i tehnologija. Metal može ponuditi superiorne karakteristike u smislu izdržljivosti, otpornosti na vremenske prilike i dugovječnosti. Istraživanje novih materijala nas inspirira i potiče da razmišljamo izvan okvira, kako bi stvorili funkcionalne proizvode", dodala je Bešker Sudarić.
Prilagodite kuhinju svojem stilu i preferencijama
Kuhinja je u potpunosti namijenjena jednostavnom rukovanju korisnika. Velik otvoreni dio s podnožjem u dvije varijante drvenim ili metalnim, zatvoreni ormarić s prostorom za hladnjak i inox radna ploha ističu svu jednostavnost, ali i lakoću održavanja ovog vanjskog elementa. Integrirani plinski žar ubrzava kulinarske zadatke, koji se redovitije održavaju vani, dok prostrani sudoper i radna ploha pružaju idealan prostor za čistu pripremu namirnica.
Kuhinjaje dostupna u tri različite dužine, uz prostor za manji hladnjak i izbor od desetak boja te s odvojivom policom u varijanti hrast ili metal, što omogućava prilagodbu različitim stilovima i osobnim preferencijama.
Studio Ru:t kontinuirano prisutan u razvoju Terrazze i novih proizvoda
Kao i kod vanjske kuhinje Sol, neizostavan dio tima od razvoja koncepta do prvog prototipa bili su dizajneri iz Studia Ru:t, suradnja koja traje već tri godine.
"Ključ uspješnog razvoja proizvoda leži u suradnji između dizajnera i proizvođača. Kontinuirana komunikacija omogućuje brze odluke u slučaju nepredviđenih problema, pomažući u pretvaranju ideja u stvarnost koja zadovoljava tržišne potrebe. Ova sinergija rezultira proizvodima koji nisu samo privlačni, već i korisni, stvarajući dodatnu vrijednost za krajnje korisnike", kažu u Terrazzi.
Prepoznati dizajnere koji će za proizvod učiniti najviše
Proces dizajniranja započinje tako da najprije promišljaju tko bi bio idealan suradnik za razvoj novo zamišljenog proizvoda jer, kako kažu, važno je u tom procesu prepoznati one koji će za taj proizvod učiniti najviše.
Tako su s Leom Aviani, u jednoj spontanoj suradnji koja se pokazala izvan svih očekivanja, osmislili Bančić, proizvod za sebe koji će dolaziti u tri varijante. Nastao je iz želje da se razvije jedan tradicionalni komadnamještaja, koji podsjeća na djetinjstvo i neka daleka vremena.
Razvijati više proizvoda paralelno
Kako je prodaja novoproizvedene kuhinje već krenula, vlasnici vjeruju da je upravo Limoni ono što je njihovim klijentima nedostajalo, no već sad razmišljaju o novim proizvodima i dizajnerskim suradnjama.
Neumorno rade na razvoju proizvoda, a pokreću ih ideje koje međusobno razmjenjuju, kao i vizija Terrazze. Razvoj proizvoda uvijek komuniciraju s cijelim timom. Nakon što razviju jedan proizvod, već kreću na sljedeći zadatak, iako bi bili najsretniji da se više proizvoda razvija paralelno, što vjeruju da u budućnosti i hoće.
Ideja nikada ne manjka, no dizajneri su ih naučili da ponekad nije svaka ideja ono što treba dobiti oblik, da proizvod treba promisliti i definirati sve prednosti koje nosi za krajnjeg korisnika, koju vrijednost mu pruža i najvažnije - koliko je ideja zaista tržištu potrebna.
Materijali (tekstovi, fotografije, grafike i ostalo) na web stranicama egradnja.hr zaštićeno su intelektualno vlasništvo tvrtke T&S d.o.o. Zadar ili drugih pravnih osoba te su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima. Ako želite naše materijale koristiti za edukacijske svrhe, slobodno nam se javite i rado ćemo vam izaći u susret.
Redakcija se ne mora slagati s mišljenjem autora i izjavama sugovornika te ne preuzima odgovornost za sadržaj reklamnih oglasa.