Novi GROHE monobrand showroom, otvoren na adresi Štefanovečka cesta 10 u Zagrebu plijeni pozornost iz više razloga.
Prvi je svakako to što su svi instalirani proizvodi, slavine, školjke ili tuševi zaista u funkciji i možete ih isprobati, opipati, upaliti, također i vidjeti kako teče mlaz i slično. A zanimljiva priča leži i u pozadini projekta i dizajna interijera ovog prostora, a o tome su nam pričali arhitekti Robert Gradečki i Iva Džidić, koji su projektirali i izvodili radove u prostoru te opremali cijeli monobrand.
Prostor je definiran postojećim restoranom
Prostor je smješten u poslovnoj zgradi te je od starta projektiran kao poslovni prostor. Najprije je tu bio restoran, čiji vlasnik ga se nije htio zauvijek odreći, već je inzistirao da restoran ostane sačuvan, kako bi u budućnosti, ako tržište to bude tražilo, ponovo mogao otvoriti svoja vrata. Prema tome je čitav dizajn interijera morao biti osmišljen tako da se ne zadire u dizajn postojećeg restorana.
-Instalacije su uklopljene u one postojeće, postavljene su nove pločice i sva oprema. Bilo je važno da se u pod ne zabuši niti jedan šaraf te da se ne dira postojeći knauf,- prisjetili su se arhitekti.
Projektni zadatak koji su dobili od GROHE – a, nalagao je da se prikaže monobrand, no arhitekti su se dodatno lokalno prilagodili dizajnom te napravili nešto sasvim novo.
Izloženi proizvodi su i funkcionalni
Već smo spomenuli funkcionalnost i mogućnost isprobavanja izloženih elemenata u prostoru. Ideja je zapravo potekla od priče da je sam arhitekt prije nekoliko godina isprobao jedan od modela tuševa koji je GROHE tada imao u ponudi, a tipka kojom se aktivirao nije mu se svidjela. Tek kasnije, u demonstraciji, kada je tipka bila stavljena u funkciju i pod pritiskom dobio je sasvim novi, pozitivan dojam. To je postao koncept oblikovanja cijelog monobranda, jer prednosti ovog proizvođača postaju jasno vidljive kada poteče mlaz iz njihove sanitarne opreme.
Prostor je zamišljen da ne bude samo klasična trgovina te je projektiran kao showroom baziran na eventima. Predviđene su mogućnosti prezentacije asortimana za razne ciljne skupine, grupe arhitekata, dizajnera, investitora i slično kako bi se svi iz prve ruke mogli upoznati sa GROHE rješenjima. Asortiman sadrži sve, od jeftinijih rješenja do najskupljih i najekskluzivnijih proizvoda.
Ekskluzivni proizvodi izloženi i u funkciji
Ekskluzivan Aqua Simphony tuš, također, je izložen te se može isprobati. To je ujedno prvi takav tuš montiran u Hrvatskoj. Prilikom spajanja sudjelovao je i educirao se instalater iz tvrtke izvođača pa sada postoji osoba u Hrvatskoj koja može izvršiti takvo spajanje.
Aqua Simphony tuš
Što se sve nalazi u prostoru?
Prostor sadrži izložbeni dio podijeljen u tri reprezentativne kupaonice sa standardnim asortimanom, zatim funkcionalni dio sa mogućnošću isprobavanja, posebnu luksuznu kupaonicu sa Grohe SPA asortimanom, skladišni prostor sa servisom i mogućnostima edukacije instalatera, prezenacijski prostor za sastanke te potpuno funkcionalnu kuhinju sa svim uređajima u prostoru.
U prostoru sanitarija moguće je u potpuno funkcionanoj kabini isprobati i posebnu Grohe Sensia arena wc školjku sa ugrađenim bideom, peračem, grijanom daskom, rasvjetom i daljinskim upravljanjem.
Influenceri dobili svoje mjesto za snimanja
Ovako uređen interijer odlično je prilagođen za brend influencere, demonstracije u kuhinji, snimanje video blogova ili reklama.
Dizajn interijera izveden je odabirom atraktivne oprema, no ipak suptilno jer su glavne zvijezde prostora upravo brend GROHE i svi njihovi uređaji. Dakle dizajn ne dominira nad izloženim eksponatima, a brend se ističe karakterističnom plavom bojom. Također, važan je bio i ambijent kojim se htio postići doživljaj atraktivne i funkcionalne kupaonice.
Projektiranje je trajalo otprilike 3 mjeseca, a izvođenja radova dodatnih 2 mjeseca. Dosta izložaka u prostoru showrooma je inovativno i nestandardno u želji da se klijentima prezentiraju suvremeni proizvodi kojima GROHE kontinuirano pomiče granice. Ujedno, ovo je prvi izložbeni prostor u Hrvatskoj, gdje možete pronaći eksponate sanitarija u funkciji i zaista ih isprobati.