Ovogodišnje izdanje međunarodnog arhitektonskog festivalaDani Orisa održano je pod zlatnim pokroviteljstvom Kera Termtrgovine d.o.o., jednog od vodećih distributera proizvoda za uređenje interijerai eksterijera.
Svoju prvu ulogu zlatnog sponzora odradili su marketinški besprijekorno. Dva festivalska dana, u kojima su se izmjenjivala predavanja, neformalna druženja i poslovni susreti, sadržajno su iskoristili kako bi velikom stručnom auditoriju prestižnog simpozija predstavili svu raznolikost svog bogatog asortimana proizvoda.
Kera Termov ambijent jedan od najvećih atrakcija na Orisu
S nedavno održanih Dana Orisa vratili su se puni pozitivnih dojmova.
“Mislim da smo na Orisu pozitivno šokirali na više načina. Prvo, nitko nije naviknuo da Kera Term radi ovakav oblik promocije, a drugo, iznenadili smo spektaklom koji smo pripremili: imali smo DJ-a i saksofonistu, live cooking show, ljudima smo dijelili poklon vrećice s trobridnim ravnalom koje je postalo hit, svi su ga htjeli… Nije bilo osobe na Orisu koja nije posjetila naš ambijent. Čim bi krenula pauza, svi su se slijevali prema nama“, prepričala nam je inicijatorica ideje o sponzorstvu, voditeljica marketinga u Kera Termu, Silvija Werner.
„Svi oni koji nas pamte kao malu poslovnicu sa skladištem u Šubićevoj bili su u čudu kada su vidjeli da je Kera Term zlatni sponzor Dana Orisa. Ljudi zapravo nisu svjesni koliko smo u međuvremenu narasli, koliko toga imamo za pokazati i što sve možemo. Naša nova poslovnica na Jadranskoj aveniji u Zagrebu ima najveću ponudu keramičkih pločica i sanitarija u regiji, imamo svoje ljude koji po mjeri izrađuju keramičke elemente, prodajemo premium brendove keramike i sanitarija, imamo odličan projektni ured s uigranom ekipom koja se bavi isključivo arhitektima i dizajnerima te kroz ugovorenu suradnju odrađuje velike i dobre projekte. Dani Orisa okupljaju arhitekte, dizajnere i ostale srodne struke sa svih strana svijeta i tu smo vidjeli odličnu priliku za nadogradnju naše uređene baze i postojeće mreže poslovnih poznanstava“, objasnila je Werner.
Inovativni proizvodi koji svaki prostor pretvaraju u inspirativno mjesto za život
Kao zlatni sponzor imali su prilike pred sudionicima festivala održati kratku prezentaciju o poslovanju tvrtke, dok su u izložbenom prostoru sa svojim partnerom – njemačkim brendom TECE predstavili dizajnerske inovacije i zanimljiva rješenja za tri ključna segmenta u dizajnu prostora: kupaonicu, kuhinjui eksterijer.
Kroz prezentaciju najnovijih proizvoda Kera Term i TECE pokazali su kako spoj funkcionalnosti i estetike može pretvoriti svaki prostor u inspirativno mjesto za život.Time su potvrdili svoju predanost kvaliteti, inovacijama i modernim rješenjima za dom.
U segmentu kupaonica, Kera Termov širok asortiman proizvoda kombinira modernu estetiku s praktičnim rješenjima – od minimalističkihkeramičkih pločica do najnovijih tehnologija utuševima, kadama i umivaonicima. Mariner sanitarije, Flaviker keramika, samo su neki od brendova koji su dobili svoj prostor na Danima Orisa.
Brend TECE izložio je svoje novitete u sanitarnoj opremi: funkcionalni klasik - aktivacijsku tipku TECEsolid koja sada dolazi u četiri nove brušene reljefne površine, TECEdrainprofilekanalice te TECEneo, novu WC školjku s funkcijom bidea kao spoj maksimalne praktičnosti i lakoće u održavanju.
U sklopu Kera Term ambijenta mogli su se vidjeti i ručno rađeni umivaonici od mramora, „unikatna kamena priča“ razvijena u suradnji zadarskog Malako Interior Designa i umjetnika Mateja Andrijevića.
Kako to izgleda kada se u kuhinji funkcionalnost i dizajn spoje u savršenu harmoniju, Kera Term je demonstrirao na atraktivnom live cooking show-u kroz prezentaciju izdržljivih i lakih za održavanje Flaviker keramičkih pločica te nevidljivog indukcijskog sustava kuhanja Materia Cooking.
Vanjski prostori nastavak su unutrašnjosti doma i zaslužuju podjednaku pažnju u dizajnu. S Kera Term vanjskim keramičkim pločicama i vanjskim namještajem, svaki vrt,terasa ili dvorište postaju jedinstveni prostori za uživanje na otvorenom.
“U ovoj tematskoj cjelini htjeli smo pokazati da nudimo više od keramike i sanitarija te da u svom asortimanu imamo spektar proizvoda koji se odnosi i na uređenje eksterijera: od Idealaqua premium vanjskog asoritmana, našeg kućnog brenda, do jacuzzija koje nažalost iz tehničkih i operativnih razloga nismo bili u mogućnosti prikazati na Orisu”, dodala je Silvija Werner.
Od malih do velikih uz kontinuiran rad i podršku brendova partnera
Kroz predan i kontinuiran višegodišnji rad, nekadašnja mala poslovnica u Šubićevoj s početka priče, od 2005. do danas etablirala se kao jedna od vodećih tvrtki specijaliziranih za keramiku, sanitarije, centralno grijanje, klimatizaciju, opremu za vodoinstalaterske radove.
Kera Term trgovina prisutna je na tržištu nekoliko gradova: Zagrebu, Karlovcu, Puli, Zadru i Solinu. Njihova poslovnica na Jadranskoj aveniji 9 u Zagrebu najveći je showroom keramike i sanitarija u regiji. Na više od tisuću kvadrata kupci mogu uživo razgledati proizvode vrhunskih proizvođača keramike i sanitarija, dok će im Kera Termovi prodajni stručnjaci pomoći svojim profesionalnim savjetima u uređenju interijera i eksterijera prema njihovim potrebama i ukusu.
“U odnosu na konkurenciju, politika naše tvrtke je da, iako imamo kućne brendove Idealaqua, Idealker i Idealterm, naglasak stavljamo na brendove te srednji do visoki asortiman proizvoda. TECE, Hansgrohe, Grohe, Axor, Villeroy & Boch, Mapei, Marazzi, Versace, Flaviker, Florim… neka su od najvećih svjetskih imena koja su, na temelju povjerenja i kontinuiranog rada, prepoznala našu kvalitetu. S vremenom smo iz malih narasli u velike, sve to zahvaljujući dobrom partnerstvu i podršci naših brendova partnera“, ističu u Kera Termu.
Materijali (tekstovi, fotografije, grafike i ostalo) na web stranicama egradnja.hr zaštićeno su intelektualno vlasništvo tvrtke T&S d.o.o. Zadar ili drugih pravnih osoba te su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima. Ako želite naše materijale koristiti za edukacijske svrhe, slobodno nam se javite i rado ćemo vam izaći u susret.
Redakcija se ne mora slagati s mišljenjem autora i izjavama sugovornika te ne preuzima odgovornost za sadržaj reklamnih oglasa.